Цього року Москва повинна була стати головною смертельною
(у хорошому сенсі цього слова) зброєю в руках Росії та «підкорити» Європу.
Найголовніше в їхньому стилі – це сатиричні, часом смішні пісні, які виконуються
із серйозним виразом обличчя. Дивувати – це те, що Ілля Прусікін та його колеги
з «Little Big» уміють досконало. Гурт, який був
заснований у Санкт-Петербурзі в 2013 році, і який все життя займається
створенням панк-поп-рейв-музики у цьому році мав представити заздалегідь
ідеально підготовлене шоу.
Ще декілька років тому назад навіть неможливо було
уявити, що подібна музика хоча б колись стане популярною в російському
сегменті. Відео «Everyday I’m drinking», яке принесло популярність тоді іще мало кому відомій
групі, стало вірусним у Європі, але багато хто класифікував це як вороже ставлення
до своєї ж країни, через занадто сатиричне та відкрите «знущання» над
стереотипами про Росію. Випивка, кремлівські татуювання на грудях, балалайка виглядали
настільки «по нашому», як і танцююча жінка з кокошником на голові та ведмідь,
який п’є горілку.
Чого тільки вартує робота «Little Big» під назвою «Big D**k», де Ілля Прусікін з гіпертрофованим
чоловічим статевим органом намагається грати на піаніно і співати
одночасно, подібне ми могли спостерігати тільки на концертах нашого президента. Але
артист називає це просто «пародією на сучасні поп-кліпи». Прагнення до пародій
та провокацій також чітко простежується і в «ROCK–PAPER–SCISSORS». Але
справжній ажіотаж викликала пісня «Skibidi». Кліп на цю композицію був випущений у 2018
році і на сьогоднішній день зібрав майже пів мільярда переглядів на Youtube, такими великими цифрами поки що не може похизуватися
жоден із учасників, які виграли свої національні відбори на Євробачення 2020. Хоча
химерні танцювальні рухи не зовсім підходили для дітей, але «Little Big» навіть були удостоєні номінації на найкращий дитячий танець від бельгійської
дитячо-юнацької телерадіокомпанії Ketnet.
Перемогу в російському відборі на Євробачення Ілля
Прусикін та його колеги сприймали швидше як жарт, аніж як участь у серйозному
пісенному конкурсі. Цьогорічні учасники від Росії являються абсолютним
нонсенсом, оскільки раніше Москву представляли тільки учасники з максимальною
пафосністю та серйозністю. Перемога у пісенному конкурсі для росіян була чимось
схожа на перемогу, наприклад, на Чемпіонаті світу з футболу. Свого часу Сергія
Лазарєва та Діму Білана вважали героями країни.
Якщо розібратись, то «Little Big» має досить високі шанси на перемогу в пісенному конкурсі. Досить багато шанувальників вірили у їхню перемогу та активно підтримували росіян. Фанатська база гурту не закінчується на Росії. Ілля Прусікін та його команда мають велику кількість фанатів і в Європі, особливо у Франції, Бельгії та Швейцарії. Композиція "Uno" з якою колектив і збирався поїхати на Євробачення, має всі шанси стати «вірусною», знову ж таки за рахунок танцю. Кліп на «Uno» - це ідеальна пародія на танцювальні стилі 70-х років, де гурт виступає у ролі псевдо-латиносів з пружними тілами та виразною мімікою. Пропонуємо зацінити :

Коментарі